woensdag 14 mei 2014

Film recensie Dear John

Dear John

3 weken geleden, in de meivakantie heb ik deze film gekeken, in een tentje, op een camping. Dit is een film die ik al heel lang wilde zien, omdat het zo'n bekende titel heeft. Ik hoorde er verschillende verhalen over. De een vond het een hele mooie film, terwijl de ander hem te langdradig vond. Ik hou zelf heel erg van romantische films dus het leek mij een hele leuke film.

De film is geregisseerd door Lasse Halström. Het is een verfilming van de gelijknamige roman van Nicholas Sparks. De film gaat over soldaat John Tyree (Channing Tatum) die tijdens zijn verlof in zijn woonplaats, een meisje ontmoet. Dit prachtige meisje, Savannah Lynn Curtis (Amanda Seyfried) en John hebben samen twee geweldige weken. Na die twee weken, wordt John weer op uitzending gestuurd. Ze beloven elkaar brieven te blijven schrijven zolang hij weg is, zodat ze hun relatie alleen maar sterker kunnen maken. 
De vader van John is autistisch in de film en hij heeft een lastige relatie met John. Hij praat niet veel met John en ook als John op uitzending moet, toont zijn vader geen emotie. Maar John is niet anders gewend.
In de film zijn er een paar diepe dalen in het leven van John. Maar hij zal ermee moeten dealen en dat doet hij nog goed ook!

Mijn mening

Het is toch nog wel een hele zielige film. Terwijl ik de film keek heb ik ook wel een paar traantjes laten gaan, haha. Ik vond het echt een hele mooie, goede film. Ik heb intussen de film nog 3 keer gekeken!
Het is wel meer een meisjes film denk ik, omdat jongens meer met actiefilms zijn, en wat minder met drama ;)
Ik vind het zeker een aanrader!

Hier is de link naar de trailer, voor degenen die geïnteresseerd zijn: https://www.youtube.com/watch?v=NLkTKkNXDp4

Love,
Max




Geen opmerkingen:

Een reactie posten