woensdag 14 mei 2014

film recensie What happens in Vegas

What happens in Vegas

Ik heb deze film gisteravond gekeken omdat veel mensen hem mij aanraadde. Dus leek het mij een leuk idee om de film zelf te gaan zien, ik hoorde er namelijk veel verschillende verhalen over. De ene vond hem geweldig, de ander vond hem slapjes. Ze vroegen ook naar mijn mening, maar die kon ik dus nog niet geven, daar heb ik gisteravond verandering in gebracht. De film is een komedie, het is dus de bedoeling dat je veel lacht om de film. 

De regiseur van de film 'What happens in Vegas' is Tom Vaughan. What happens in Vegas gaat over Jack en Joy die 'per ongeluk' na een flinke nacht doorzakken in Vegas met elkaar getrouwd zijn. Als ze elkaar de volgende dag nuchter tegenkomen, besluiten ze beiden gelijk te scheiden. Joy wil weglopen als Jack zijn laatste muntje door de speelautomaat stopt en ze plotseling 3 miljoen dollar rijker zijn. Maar wie krijgt het geld? Jack of Joy? De rechter vindt het 'perongeluk trouwen' belachelijk, en keurt de vele onbedoelde huwelijken ook ten zeerste af. Hij  ze het geld pas te geven als ze zes maanden lang getrouwd blijven en 1 keer in de week de huwelijkstherapeut te bezoeken.Ik vind de film echt geweldig en ook heel erg grappig. Bij sommige stukjes in de film heb ik echt helemaal dubbel gelegen. De combinatie tussen Jack en Joy was echt hilarisch net als de relatie tussen hen. De film is zeker aan te raden. Ik denk dat meisjes de film wel leuker vinden dan jongens, omdat ik denk dat meer meisjes dit onderwerp leuk / grappig vinden. 




Voor als je de trailer wilt zien: http://www.youtube.com/watch?v=YJGAsbcfuRs 


Love,
Isabel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten